onsdag 22 februari 2012

Om jag orkar

..ska jag göra en lista,igen. En BILD-lista denna gång :) En sånhär :

Dag 1. Din profilbild på facebook med flest "likes".
Dag 2. En bild på en person som vet mest om dig.
Dag 3. 6 kvinnor du tycker är snygga.
Dag 4. En låt som betyder mycket.
Dag 5. Detta köpte jag senast.
Dag 6. 6 män du tycker är snygga.
Dag 7. En gammal och en ny bild på dig.
Dag 8. En bild från din förra sommar.
Dag 9. En puss eller kram bild på dig och någon.
Dag 10. En bild av dig som liten.
 
Kommer såklart slänga in vardagen också..
 
Men i brist på annat att skriva,så börjar jag med dag 1. Din profilbild på facebook med flest "likes".
 
Here it comes..
 
 
Den är tagen i Haparanda faktiskt,när jag och sambon och Elias hade varit till Luleå höstas :)
 
 
Mera? Ehhm,inget intressant har hänt.
Pojkarna sover sött,det gick förvånansvärt bra att få dom att sova idag. De somnade direkt!
Slänger in en bild på mina små "muntra" troll här tillsist..
 
 
 

Inga kommentarer: