onsdag 15 februari 2012

Fail

Happ,Onsdag igen då. Tiden går så förbannat fort! Snart helg igen,booring. Händer ju inget kul längre. Bara det gamla vanliga. Fattig är man också,så då finns det inte mycket man kan hitta på.

Får snart börja planera Elias 1-årskalas! Vart har min bebis försvunnit? Han har 4 tänder,2 på kommande,han står,har tagit några få steg,kryper fort som fan,drar ner ALLT han kommer på,allt han hittar ska i munnen,säger "Tää amppa" åt lampan.. Min lillskrutt blir stor vare sig jag vill eller inte.

Hmm,var till skolan och städade idag igen då,men nu på Måndag börjar jag städa vid dagis och förskolan,3 veckor framåt :)

Åh,tråååk..


Hahah,här kommer mina fails. Ni FÅR skratta,det har jag gjort ;)

Fail nr 1 : En eeeehm,hattifnatt? Benjamin sa :"Mamma,ser de verkligen ut sådär?" Och nej,det gör de inte :P



Fail nr. 2 : En katt,och hör och häpna,den SKA se såhär skabbig ut. Den lär vara från någon film,fast den är egentligen svart,men jag gjorde en vit. Jävla invecklad sak med riskorn i magen (för att inte kattfan ska falla framåt eftersom huvudet är så stort),och piprensare i ben,svans och hals..




Fail nr 3 : Lillsyrran tyckte den var jättesöt,men jag är missnöjd med den. Jag använde alldeles för grovt garn. Men,vet ju till nästa gång! Btw så är det en hamster :P



Hepp!

Inga kommentarer: