lördag 25 februari 2012

Some..thing?

I brist på annat så uppdaterar jag här. Har haft världens tråkigaste,värdelösaste Lördag. Faktiskt. Bara suttit och surat. Jag är trött,irriterad,febrig,uttråkad,illamående,gnällig och fittig. Där fick jag väl med allt.

Ungarna har varit gnälliga,hängt mig i benen och ropat "maaammmaaaaaaaaaaa" om vartannat. Inte det bästa när man är sur själv. Nu är dom äntligen i säng. Benjamin var så trött så han ville gå och lägga sig redan 7,men han fick vara vaken tills nu..

Gubben har ju inhandlat en fyrhjuling. Har knappt sett röken av karln på hela dagen,ännu ett bidrag till mitt underbara humör. Morr!

Nu har väl de flesta sportlov? Inte jag,men det är väl bara ca. 1½ timme städning per kväll nu nästa vecka. Vill  ju åka slalom! :/

Nu blir det snart bastu,bara jag går och eldar vill säga..

Lite bilder :
En kaninstackare

Sambons nya flickvän..

Lördag = godisdag,och då måste man stoppa munnen full :D

Give me that fucking camera!

Inga kommentarer: