fredag 16 mars 2012

Action

Usch vad obehagligt det var här igårkväll. Elias hade somnat,gubben var i jobb,och jag satt vid datorn som vanligt. Plötsligt så ylade Freya (min hund) till så förbannat! Det ylade länge,men tystnade efter en stund. Jag,livrädd som jag var kikade ut lite,men såg ingen hund. Ytterlampan,som fungerar med rörelsesensor lyste. Steg ut på trappan och kallade på Freya säkert 10 minuter,men ingen hund..

Hann ju tänka en hel del hemskheter,eftersom vi haft lodjur strykandes här trodde jag ju att det var ett sånt som varit hit och typ bitit ihjäl stackarn..
Nå,efter många om och men så kom hon om hörnet,men ville inte komma fram till mig. Extremt konstigt.
Hon verkade orolig,men hon kom in till sist. Hon var inne typ 2 minuter,så skulle hon ut igen. Helt uppvildad var hon. Tänkte då om det varit någon mink eller nåt som bitit henne,men inget synstes på henne iaf.. De andra hundarna (3 st jakthundar) skällde som besatta. Gubben kom hem och gick runt gården och kollade,men nothing. Så vettefan vad det var.. Usch,har nog sett för mycket skräckfilmer ;)
My babygirl


Nåja,nu har jag lämnat Elias till sin farmor,så nu är det väl att vänta på att bli hämtad typ :P
 Lär väl inte vara i toppform imorgon haha!

Nåja,återkommer imorgon med min ångest :D

Hej!

Inga kommentarer: