tisdag 6 mars 2012

Vårkänslor?

Känns som att det är vår i luften nu! Kallt som attan på morgnarna,men framåt förmiddagen blir det behagligare temperatur. Kanske det blir sommar trots allt?

Idag har vi varit till en av mina "ungdomsvänner" på kaffe :) Hon har barn som är i nästan samma ålder som mina. Elias var nästan rädd hennes dotter haha :D Hon som är så söt!
Benjamin & hennes son brukar däremot leka väldigt bra tillsammans :)

Igår på jobbet hade barnen tydligen pysslat med glitter,GAH,det var överallt!! Tillochmed på toaletten.. Svårt att få bort kan jag säga..
Idag var det desto bättre,så rent så det var nästan onödigt att städa.


Börjar annars tappa tålamodet med dessa pengar. Vad i helvete tror människorna att jag ska leva på?! Det är över en månad sedan jag började räknas som arbetslös,2 veckor sedan jag sände in ansökan om pengarna. Det ska max. ta 2 veckor menar de.
Liksom,jag har också räkningar som alla andra! Och mina barn behöver mat!
Har ju fått leva på min stackars mamma och pappa nu. Räkningarna förfaller,och det lär komma kravbrev,aha,det är ju inte mitt fel att jag inte fått pengar eller? Vem ska betala påminnelseavgifterna?! BAH!
Har ju inte ens pengar till en 1-årspresent åt Elias :( Känns så värdelöst.

Tänk på barnen i Afrika blahaaaa blahaa..

Bara man skulle typ vinna på lotto? Pengar är inte = med lycka nej,men det skulle verkligen underlätta att vara ekonomiskt oberoende. Det finns inget som jag hatar så mycket som att behöva leva på andra. Värsta parasiten. Jag vill ju klara mig själv!!

Inga kommentarer: