måndag 19 mars 2012

Förbannad!

Nu är jag riktigt RIKTIGT arg!! Jag hade en avtalad tid med arbets-och näringsbyrån den 2:a Mars. Jag satt och väntade typ 1 timme,men ingen dök upp! Nu idag fick jag hem ett brev där det står att jag INTE har rätt till arbetslöshetsdagpenning (alltså ekonomiskt stöd sålänge jag är arbetslös),pga att arbetslöshetsansökan inte är i kraft? (om man typ missar ett möte eller tackar nej till kurser osv..kan de avbryta rätten till pengar)
WHY? För att kärrinjävlarna inte dök upp?! Jag har ringt kärringen flera gånger,samt skickat meddelande,men inte ett pip har hörts från dem!
Okej,OM det skulle råka sig att jag tagit fel på tiden eller dagen,varför inte svara när jag ringde direkt efter att de inte dök upp?
Så nu får jag vara utan pengar,för ett missförstånd. Jaha,vad ska vi leva på? Mina barn kan inte leva endast på luft liksom.

Blir så jävla less,vill bara hitta ett 8 timmars jobb NU!

Fan får väl sälja röven eller nåt.



BLÄ!

Inga kommentarer: