fredag 2 mars 2012

Segt!

Vårt nät är riktigt fruktansvärt segt just nu.. Det har alltid varit slött,men nu tar det priset! Laddar inte fram ett skit! Ja vill ha ny anslutning.

Well heey.. Var var jag i listan då?

Typ "Dag 8. En bild från din förra sommar."


En bild? Nee,blir flera ;)

Bakis i typ +30 grader är inte kul..

Västerås 2011

Power Big Meet Västerås
I wanna go back! Har varit 2 år irad till Västerås nu,antagligen (förhoppningsvist) blir det av iår igen! Så himla kul där!!

Idag hade jag ett möte med (eller skulle ha!) med 2 från arb.byrån.. Jag satt snäll och väntade,men ingen dök upp! Phah,så jävla sur jag blev! Satt säkert 45 minuter,och inget meddelande,ingenting har hörts från dem!! Skitstil.

Var och handlade lite (tack snälla pappa som gav mig pengar <3) och såklart hittade jag ju något jag kände att jag bara måste ha.. Nämligen dessa :

Sött!
Att tvätta blev genast mycket roligare! :) De blev att kosta endast 5 € tillsammans.
Jag är ju en riktig ordningsmänniska eller en "förvaringsgalning",allt ska ha sin plats! Det funkar ju inte här i huset,och jag blir smått galen ;)
Nå,får hålla reda på mina egna grejer iallafall.

Blir bastu ikväll. Imorgon ska gubben iväg och pimpla,eller pilka eller vad fan det heter? Jag umgås med kära mamma sålänge.

Puss puss

Inga kommentarer: