måndag 19 mars 2012

Helgen

Jag lever,trots tystnaden här haha!
Blev ju förstås alldeles för mycket av det goda i Fredags,som vanligt. Jag är ändå ut så sällan,så när jag väl slipper så är det "last man standing" som gäller haha. Kom väl hem runt 5-6 på morgonen? Asfull såklart,fattar inte,jag har som ingen gräns alls!
Men Lördagen mådde jag ändå helt ok,sov väl till 1 kanske. Ingen huvudvärk,inget illamående eller något. Sämre var det igår dock ,fast jag inte drack en droppe i Lördags. Gubben var däremot väldigt illamående haha..  Weird.

Var på dop igår också. Madeleine (namnet hon fick) , var så fin! Och mycket gott hade de att bjuda på! Sockerfylla?

 Snart blir det att bege sig efter Benjamin till dagis. Sedan vidare till min storasyster,för att fira hennes son Filip :) Han hade kalas i Lördags,men tror inte jag skulle ha fått ens sätta mig i en bil då,så vi firar idag istället :)
Så får jag träffa flickan i mitt liv också,lillasyster Elin. Stackarn var ju och brände sig i Fredags,rätt ordentligt. Hon hade spillt kokhett kakao/oboy på hakan och bröstkorgen. Huden hade bränts bort,och det hade blivit blåsor osv.. Fyfan! Så nu har hon stora plåster,och måste byta dem typ varje dag? Kommer väl synas resten av livet,speciellt det på bröstkorgen. Stackarn :(

Welly well,ska väl lyfta på röven och ställa mig..

Jag,efter dopet
Elias på dop

Inga kommentarer: