lördag 10 mars 2012

*Gäsp*

Gud vad trött jag är! Hade lillsyrran här över natten,och som vanligt när Benjamin ser en annan människa så blir han överaktiv eller vad man ska säga. Så han var vaken redan 6 imorse. Så jag fick försöka underhålla 3 ungar till klo. 14,då åkte vi iväg till lekhuset.

Elias trivdes bäst i bollhavet,medans de 2 andra sprang runt som galna höns! Irriterande tyckte jag att det var när stora barn kom till "baby-sidan" och hoppade ner i bollhavet från kanten,liksom det fanns ju flera småbarn inklusive Elias i bollhavet. Och de stora barnens föräldrar bara tittade på,HMPF! Det stod på en skylt "0-5 år" och de där barnen var säkert 9 år gamla.. Nåja,sedan avslutade vi med mat vid mcdonalds! Verkade som barnen var nöjda med dagen iallafall :)

kvällsnöje



Imorgon blir det att städa och fixa,för på eftermiddagen har vi kalas! Ska bli spännande att se tårtan,jag överlät det jobbet till sambons syster.. :)

Så måste jag väl åka in till akuten med Benjamin. Akut är det ju inte,men det bör ändå kollas upp. Varken han själv eller jag vet vad som hänt,men hans långfinger är svullet och rött runt nageln,och därtill är det helt vitt vid nagelbandet och upp mot fingertoppen. Helt fullt med var. Så de sticker antagligen hål på det imorgon.. Bläää! Vi tycks ha otur med fingrar och naglar här,min tumnagel håller på att lossna. Nya nageln puttar väl ut den klämda nageln. Hua!

Nåja,nu en film..med Noomi Rapace i huvudrollen.

Bye!

Inga kommentarer: