måndag 12 mars 2012

Trist!

Är så uttråkad så jag tror jag spyr. Liksom vad i helvete ska man göra?! Så har nästan hela dagen varit,grå och trist! Orosmoln?
Några ljusglimtar har det ju ändå funnits,Jessica my one & only kom och hälsade på. I needed that! <3
Så fick jag en påse av pappa,som han hade köpt i Jordanien. Den visade sig innehålla :

-Nötter (Cashew,Pistache,pumpa,almond?)
- Lermask med lera från Döda havet! För ansikte,hår och kropp :)
- Sjal från Aqab.

Tack pappa! :)

Som bäst krigar jag med att få Elias att somna.. Han kan vara riktigt envis ibland!
Imorgon blir det spring med löneintyg hit och dit på morgonen,sedan NO plans.. Jag dör av tristess.

Kanske jag som är så negativ,irriterad,sur skulle börja med ett "dagens irritationsobjekt" här i bloggen? Yeeeep. Ett sätt att avreagera mig på hahaha.

Here we go.

Dagens irritationsobjekt :  De dåligt skötta vägarna.

Alltså,ska någon behöva dö innan de gör något ? Idag tänkte jag köra i diket flera gånger. Baken på bilen bara kastade sig. Och nej,jag hade INTE för hög hastighet,+ att jag har nästan nya vinterdäck. Körde faktiskt i 50km/h på de värsta ställena. Vägen var helt blank. Sand någon? Salt? (sämre för bilarna,men det är väl värt det om det hindrar olyckor?) I en korsning däremot var det massor med snö & is som smält samman till en enda massa,sedan frusit till. Så det skrapade i under bilen. Varför inte skrapa bort det ? Fan jag ska själv börja köra plogbil /sandbil! De verkar ju sitta och sörpla kaffe när vägarna är som värst. Såklart,de allra största vägarna prioriteras ju först..


En sån vill jag ha hahah :D

Hepp!

Inga kommentarer: