torsdag 22 mars 2012

No life

Eftersom jag inte har något liv,så tänker jag göra en sånhär. Bara för att det alltid stör någon ;)



ALLMÄNT:
1. Namn? – Johanna
2. Exakt ålder? – Ehhm,23 år och 362 dagar?
3. Vart bor du? – I en liten by i Finland.
4. Bor tillsammans med? – Sambo,mina 2 söner,4 hundar.
5. Husdjur? –  Husdjur och husdjur,de är ju ute hela tiden,men 4 hundar.
6. Färg på ditt hus? – blått.
7. När är du född? 25 Mars-88
8. Klass? – ...
9. Vilket år tar du studenten? – Eeh,blev färdig barnledare / "dagistant" -09
10. Något jobb? – Tyvärr inte ännu.
11. När ska du sova ikväll? – Brukar bli runt 12
13. Duschat idag? – Nej,men snart
14. Kramat någon idag? – Benjamin & Elias (sönerna)
15. Pussat någon idag? – Mina söner förstås!
16. Vad har du ätit?- Mysli,yoghurt,makaronilåda
17. Dagens klädsel? – Svarta byxor och lila tunika
18. Dagens smink? – Min vanliga krigsmålning ;)
19. Dagens sötnos? – My children,och Jessicas barn :D
20. Dagens roligaste? – Något som Benjamin sagt
21. Har du många vänner? – Så det räcker
23. Vem kramade du senast? -- Alltså? Se ovan....
24. Vem pussade du senast? – ....
25. Hur många har varit otrogna med dig? – Vadå MED mig? Ingen.
27. Har du pojk-/flickvän? – Vad är det?
28. Vem pratade du med i telefon senast? – Lillsyrran!
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? "Ja,ska bli min sköna<3" av Jessica :P
31. Film? – Favvo eller? Finns så förbannat många!
32. Låt? –Just nu : Poets Of The Fall-Cradle in love <3
33. Mat? – Tortillas,lasagne,spenat,lövbiff
34. Dryck? – kaffe!
37. Stad? – Finns inte så många häromkring haha
38. Land? – Finland är bra
39. Ämne i skolan? – Då jag gick i skola så var väl typ teckning mest intressant.
40. År? – Ehm 2012?
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? – Det säger jag nog icke
42. Drickan du drack? – Mjölk
43. Gången du spydde? – Förrförragången jag var full.
44. Gången du grät? – Igår?
45. Pizzan du åt? – Opera
46. Gången du var i göteborg?-  Aldrig varit
47. Gången du var i stockholm? – Förra sommaren!
48. Gången du var hög? – Har aldrig hänt,och kommer aldrig hända.
49. Personen som såg dig gråta? – Elias kanske..
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? – Svart.
52. Hund eller katt? – Både och!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på humör,men när man har barn blir det sällan fest
54. Tv-spel eller datorspel? – Tv-spel
55. Singel eller upptagen? – Finns väl fördelar med båda?
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? – Lunar hahaha? Facebook ffs
58. Ragga eller bli uppraggad? –  Bryr mig inte i sånt
59. Big Brother eller Paradise Hotel? – Inget
60. Svart hår eller blondt? – Jag har svart,så svart.
61. Blåa ögon eller bruna? - Blå,fast min bror & syster har jättefina bruna ögon!
62. Choklad eller lakrits? – Choklad.
63. Göteborg eller stockholm? – Sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? – Högerhänt
65. Coca-Cola eller Fanta? – Coca Cola
66. Pizza eller kebab? – Båda går
67. Randigt eller prickigt? – Randigt
68. Älska eller älskas? – Älska!
69. Leva eller dö? – Leva
ANTAL:
70. Personer du älskar? – Många många,alla i min familj,vänner osv.
71. Personer du hatar? – Hih,finns några ;)
72. Personer som sagt jag älskar dig? – Faktiskt några :)
73. Personer som hatat dig? – Många,men bry?
74. Glassar du ätit på en dag? – En gång åt jag 1 liter glass på en gång,mådde inte bra efteråt.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – Ingen?
76. Gånger du haft minnesluckor? – Haha,x antal gånger!
77. Piercingar har du? – 3 i öronen(kallas ju inte piercing,men ändå) 1 i näsan,1 i tungan,1 i ögonbrynet
78. Personer du saknar just nu? – Några få
79. Gånger ditt hjärta brustit? – Allt för många gånger
VEM:
80. Vill du kyssa nu? – Mig själv..
81. Ska du träffa imorgon? – Säg det? Ingen?
82. Sjöng du senast för? – Elias,han kollade på mig som att jag vore efterbliven ;P
83. Hade du senast en MSN-konversation med? – Använder inte det längre
84. Spelade du tv-spel med senast? – Lillsyrran?
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - ;)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på – Säger inte
87. Förtjänar att dö? – Terrorister,våldtäktsmän,pedofiler..
89. Vill du sova brevid inatt? – Min son!
VAD:
90. Gör dig glad? – Mina barn,syskon,föräldrar
91. Gör dig ledsen? – Tjafs,lögner
92. Vad vill du helst göra nu? Försvinna i filmens värld.
93. Önskar du att du slapp göra? Oroa mig
94. Vill du ha nu? – Pengar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Se ovanstående
96. Längtar du till? – Söndag......
97. Tycker du om dina betyg? – Dom var väl helt ok då det begav sig
98. Ångrar du i ditt liv? – Herregud,mycket!
99. Är det bästa som har hänt dig? – När jag blev mamma!
100. Varför gjorde du detta? – No lifer..
Nu,film.

Inga kommentarer: