söndag 25 mars 2012

Tasty?

Hade ju riktigt tänkt festa till det framfö tv:n ikväll min födelsedag till ära,men vafan det löns inte. Jag har noll smaksinne. Jävla förkylning! Snorar på som en dåre,får knappt luft.. Inte ens nässpray hjälper.
Måste väl inbilla mig vad det jag äter smakar av haha..
Stegring har jag helt säkert också.. Hatar att vara förkyld! Det skulle ju gå OM man skulle få sova bort förkylningen,men när man har 2 barn så blir det inte mycket vila. + att jag orkar NOLL när jag är sjuk,sur och vresig blir jag med.. Får hoppas det inte är långvarigt.

Imorgon ska jag med Elias till rådgivningen för vägning och mätning. Han skulle få vaccin också,men det lär hon nog inte ge nu när han är förkyld. Ska ha henne att kolla hans öron iaf! (Med vår tur så har han öroninflammation igen,suck)

Annars har jag & Benjamin spenderat hela dagen hos mamma. Var ute och plockade in påskris och satte fast massa fjädrar osv :)

Några presenter fick jag också :P Choklad,blomma & 30 € av svärmor,en påskblomma,en säl (haha,insidehumor mellan mig och gubben),och mera choklad + att jag får klicka hem några amigurumiböcker ;) Najs!


The seal :D
Benjamin åkte iväg till sin pappa idag,så nu är huset äckligt tyst. Men på Onsdag kommer han hit en natt <3

Aaja,inget mer då.

Tjingeling!

Inga kommentarer: