lördag 24 mars 2012

Bra dag!

Har levt på tårta hela dagen haha. Mätt!
Vi började dagen redan före 7 (morgonpigg äldre son..),åt frukost,drack kaffe. Åkte sedan iväg till min pappas. Han bjöd på tårta,min födelsedag till ära :) Tjuvstartade en dag,men so what?
Fick 100 € i present!
Slirade sedan vidare till mammas,satt och drack kaffe och babblade som vanligt. Haha,Elias lyckades väldigt bra där.. Han hade skitit,så jag tvättade honom och lät honom gå utan blöja en stund. Så säger lillsyrran "Vem har skitit på golvet?!",så Elias hade lagt flera pölar skit över hela köket. Mums?!
Han tycks inte tåla mjölk helt enkelt. Fyy,han hade det tillochmed i håret,över hela ryggen,på benen osv.. Urk. Stortvätt.

Fick 100€ till av mamma & en bok. I boken fanns det mycket intressant! Allt från hur man botar förkylningar med huskurer,till egna hårinpackningar,smink,parfym,inredning,trädgård,mat osv.. Super! <3

Boken :)
Ett presentkort fick jag också,av syrran,till Amalia Blommor :) Tack alla!

Nåja,efter det så åkte vi iväg på kalas. Hade supertrevligt,och barnen trivdes! Sjuk humor som vanligt haha ;) Mycket gott blev vi bjudna på :) Barnen var så trötta så de somnade i bilen på väg hem.

Nu har vi sått påskgräs som avslutning på en intensiv dag.

Får väl fundera på kläder åt mig själv nudå,måste ju unna mig något nu när jag fick födelsedagspengar!

Nu är vi riktigt snoriga,och fan så ont i ryggen har jag fortfarande. Känns som något skulle vara i kläm. Aj aj..

Nå,hej!

Inga kommentarer: