onsdag 14 mars 2012

It's not me,it's you

Blaha? Vad ska jag kladda ner här idag då? :P
Babbla om hur trött jag är? Helt sjukt,skulle kunna lägga mig ner och typ. Gick ju och lade mig redan 11 igårkväll,och sov till 10 imorse,liksom WTF??

Nu har jag iallafall skurat upp mina 2 smutsgrisar och nattat dom,så nu sover de sött :)

Blir sjukhus med Benjamin imorgon,ska kolla hans öron,och förhoppningsvis få en tid till rörinsättning. Har haft tillräckligt med öroninflammationer nu tycker jag!

Imorgon är det också lönedag! TJIHOO! Ska unna mig ett par nya skor,Reebok för 20 euro? haha,har spanat på dem länge,och nu var dom på rea!
Mina skor är sönder vid hälen så dom skaver som fan!

Nu först märkte jag att jag inte ätit något idag,kanske inte så konstigt om man mår anus?


Vad mera ? Ska knäppa på en film tror jag.. Blir väl denna :




I will be back tomorrow.

Bajs!

Inga kommentarer: