onsdag 28 mars 2012

En enda röra..

Vilken dag alltså! Elias har bara varit ledsen idag,bara gnällt och gråtit. Självklart är det ju fel någonstans,men ja antar ju att det är öronen som bråkar. Hoppas bara att medicinen börjar verka snart! Gav honom värkmedicin,så nu sover han sött!
Det är enormt nervpåfrestande när de bara gråter,och inget hjälper. Särskilt när man är ensam hemma,och inte kan turas om att ha honom. Nåja,dagen är ju förbi nu :)

Var och träffade kvinnorna från Arb.byrån idag,och de dök upp! :O Woohoo!
Överväger faktiskt att gå tillbax till mitt hemvårdsstöd (ersättning för att vara hemma med Elias) över sommaren och ta nya tag till hösten! Då har vi (förhoppningsvist) dagisplats åt Elias,och jag kan ta ett heltidsjobb! Får dessutom mindre betalt som arbetslös än om jag skulle leva på hemvårdsstödet.
Överväger det faktiskt.. Det rekommenderade the kvinns också!
Så vi får se..

Har varit traskande i diken med lillsyrran idag,plockade hem en hel knippe vide"kissor",det hör till påsken tycker jag :) Benjamin ska få hänga lite ägg dit imorgon när han kommer ^^
Varje år påminner videkissorna mig om när jag var liten och skulle lukta på en ,haha,drog in den i näsan. Mamma fick peta ut den med en pincett. Smartass var jag redan då!
Smells good?



Ska nog klicka hem några klädplagg nu tror jag!


Hepp!

Inga kommentarer: