måndag 5 mars 2012

Mycket på G!

Då hade den helgen varit och farit. Fredagen-No comments,Lördagen blev väl desto bättre. Nåja,inleder nu min sista jobbvecka! Känns lite surt. Det har som blivit min egna lilla stund de där timmarna jag är och städar. En paus från barnen haha. Kommer sakna det faktiskt!

3 helger framåt är det fullt upp. Kul med sånt! Nu inkommande helg fyller ju vår lilla fis hela 1 år! Det firar vi med att åka iväg till Touhutalo,ett "lekhus" med bollhav,rutschkanor och mycket mer. Min lillsyrra får sova över här på Fredagen,så åker vi iväg på Lördag :) De har även en "baby-hörna" med ett litet bollhav,så där kommer Elias säkert stortrivas!

På Söndag har vi kalas åt Elias då. Lär bli hålligång,barnen brukar bli galna när de träffas :P

Så helgen efter det blir det ännu mer kalas,då fyller min systerson Filip eeeehm vad blir han? 6 år? :D
+ att det blir dop samma helg också,min bästa väns dotter ska döpas. Nice!

Inga dieter här inte hahaha.

Så blir det väl ännu en Avon-demo i slutet av denna månad. På min födelsedag om det går som planerat :)

Mycket roligt på g. I like.


Min systerson Casper :)

Glada barn? Lillsyrran & systerdotter :D

Benjamin har länge talat om att jag ska virka en "pilipjonka" åt honom,och nu igår försökte jag. Resultatet? Njaa,lite ditåt. Men Benjamin var nöjd :)

Inga kommentarer: