torsdag 8 mars 2012

På tal om blåval

Nämnde i senaste inlägget om att jag är smidig som en blåval. Det var jag verkligen för 1 år sedan :

vecka 39 med Elias
Säger bara herregud. Hur kunde jag ens stå upp? På ultraljud räknades det att Elias skulle vara kring 4 kg,inte mer.. Krhmmm. Han var ju 4750 gram visade det ju sig.
Måste faktiskt säga att jag saknar magen lite,inte när den var sådär stor,men när den var lagom rund.
Jag ville ju verkligen föda vanligt den gången,så vi väntade ju in i det sista,men han blev ju för stor,och med ett snitt i bagaget ville de inte riskera att ärret skulle spricka (ingen igångsättning pga. gammalt snitt,värkarna blir för starka och snittet kan spricka),så det blev ju planerat kejsarsnitt. Det bestämdes IDAG för 1 år sedan att vår son skulle se dagens ljus den 10:e Mars 2011 :)

Känns lite surt faktiskt att jag inte fått föda vanlig väg,det är säkert en jävla till upplevelse!


Nog om det.. Idag är jag nästsista dagen på jobbet. Bleeh. Skulle bra kunna fortsätta!
Annars sker väl inget nytt,väntar bara på helgens bravader. Lät som att gubben skulle i helgarbete.

Lite bilder..

Freya njuter i solen!


Here we go!
Bjuutifull

I'm sexy and i know it haha

Snart iväg till jobb! Tjingeling!

Inga kommentarer: