tisdag 20 mars 2012

Flugornas återkomst

Älskar våren,och älskar sommaren,men INTE småkrypen som kommer med på köpet. Idag såg jag flera flugor,lite halvsega är de ju ännu men ändå. Trutjävlarna har också hittat hit.
Snart kommer väl spindlarna ur sina gömmor,me NOT like.

Har lugnat ner mig en aning sedan igår. Skickade ett sms igårkväll åt kvinnan,och i morse fick jag hör och häpna SVAR! Det stod "Detta är helt och hållet vårt fel,ska åtgärdas genast". Thank youuuu!
"Åtgärdas genast" menades alltså mina pengar.

Nu då? Elias sover eftermiddagsluren och sambon surar i soffan.. Ska väl snart åka iväg och hämta Benjamin från dagis. Sedan vet jag inte vad vi ska hitta på.. Booring.

Gah,snart fyller jag också. Hela 24 år. Döden lurar kring hörnet haha. Nånej,lever (förhoppningsvis) många år till. Men det kan man ju aldrig veta heller.. Scary shit. Vad ska jag önska mig i present? ;)

Avslutar med en bild på min syrra efter att hon bränt sig.. <3

Min stackars omplåstrade lillsyrra..

Inga kommentarer: