onsdag 21 december 2011

Amagaad

Nu ha ja drabbats av total bloggtorka? Liksom VAD skriva om?!
Mitt liv e ju så booring..
Men nåja,hämtade hem Benjamin från dagis vid halv 4,stack sedan iväg till mammas. Satt där hela kvällen,kom hem,hade enorma problem att få båda ungarna i säng.. Men nu sover dom sött!
 Blir väl bok 4 av Twilight för mig nu då. Har snart läst ut den,vad sjutton ska jag läsa då?! Snyft.

Imorgon för jag Benjamin till dagis på morgonen,sedan no plans at all. Booring!!

Lite bättre blev dagen då jag fick min lilla vinst (som jag vann inne hos Ninozia) och så kom grejerna från Avon också :)
+ mina egna små tomtenissar,dom lyser ju upp vilken grå dag som helst! <3



Mina Nissar :)

Avon-stuff! Schampoo,Duschgel,hårmask,ansiktsrengöring,balsamspray,ögonbrynspenna,ögonskuggor. I love.

Min vinst,så SÖT! :D Maskoten pryder min urtråkiga skötväska :)

Inga kommentarer: