söndag 25 december 2011

Juldagen..

Vaknade halv 1! WTF? Elias hade sovit så jävla länge,hur det är möjligt vet jag inte,men lite sämre natt har vi haft. Vaknade 4 och svettades som en gris,sama med Elias.. Too hot helt enkelt. Gubben är väl rädd att vi ska frysa ihjäl eller nåt!

Satt och slöade fram till klo. 4 då Benjamin kom hem. Stack iväg på julmiddag till svärföräldrarna och fick lite paket :) Elias fick en ny vinterhalare (supersöt mörkblå med kaniner på),en "tv" som spelar,byxor,body osv.. Benjamin fick kläder och en traktor med släp :)

Har kollat 3 muminavsnitt med Benjamin ikväll. Bäst eller vadå? Jag älskar muminfamiljen! :D Är fortfarande skakis när Mårran kommer haha :D
TRAUMA!
Ser faktiskt lite likheter mellan Mårran och mig hahah :P

Har varit och bastat och nu sitter jag i min nya rosa pyjamas med hjärtan på,och ska slafsa ihop en sallad. Avnjuts i soffan bredvid gubben! Blåsa verkar det börja göra också,är väl Dagmar som härjar.

Tjingeling!

Inga kommentarer: