söndag 11 december 2011

Dag 26 – Mina rädslor

Har en ganska patetisk fobi faktiskt.. Är fruktansvärt rädd för :

Spindlar förstås! Finns det något vidrigare?! Jag skriker,svettas,skakar så fort jag ser en. Förut kunde jag inte ens ta livet av dom,men det är något jag samlar mod till nu :P
Komiskt,men om det är en spindel tex. i wc,så stänger jag dörren och går inte dit innan någon mördat fanskapet! Går ut och kissar haha :D
Allra värst är det när dom hänger i taket,fyfan jag dör! Då är det ju jag som är i "underläge" om man kan säga så. Brrr,skulle svimma om dom skulle "hoppa" ner.
Ännu till så har vi ett,som jag kallar,spindelhus. Många spindlar här,usch!


En annan grej som jag är rädd för så är djupa vatten. Jag älskar att simma osv.. Men i en båt på jättedjupt vatten tycker jag är obehagligt. Vet inte varför. Kanske sett för mycket Hajen? haha!

Döden är ju såklart en sak också. Man är väl mest rädd för det okända ? Är inte rädd att jag själv ska dö,nej,men att de personer som står mig nära ska göra det.

Well well. Trött i ögat. Blir lite sväll i soffan nu med popcorn kanske? 

Dingeling

Inga kommentarer: