måndag 5 december 2011

Dag 21 – Något/någon som förändrat mig

Har varit lite lat med bloggen.. Eller så har jag haft lite tid? Mycket att fundera på.. Jodå. Helt värdelös helg har jag haft. Så nu tar jag igen 2 rubriker..

Happ,något som förändrat mig? Säger igen,FINNS MYCKET.
Men,någon är ju såklart mina barn! Eller kanske Benjamin främst? För innan jag fick honom var jag ute varje helg,söp mig halvt medvetslös,skolkade,hamnade i slagsmål osv..
Så blev jag gravid. Såklart kände jag en panik i början. Liksom vad sjutton skulle jag hitta på på helgerna nu?! Löjligt,men så tänkte jag.
Men,direkt jag slutade dricka,så började jag må bättre,jag kände att jag hade en framtid! Graviditeten gick hemskt fort tyckte jag,och vips så var jag mamma. En total förändring,till det positiva helt klart!!

Inga kommentarer: