fredag 16 december 2011

Datorhelvete

Datorn gav upp häromdagen... Virus eller annan skit,vettefan. Fick låna brorsans laptop tills vår nya kommer. Försökte fixa den andra men det funkade inte. Tur att alla bilder osv är sparade på USB-minnen!

De senaste dagarna har jag shoppat rätt mycket,för presentkorten jag fick. Mat i mängd och massor,så nu är kylskåpet och frysen fyllda! Kläder har det ju också handlats förstås.

Fick min Twilight-box häromdagen också,men gubben krävde att jag skulle paketera in den och få den på jul,så jag fick paketera in den själv haha. Spännande ;)

Imorgon blir det att städa,göra en tårta,och ställa till Benjamins kalas. Han fyller ju egentligen på Måndag 19:e,men då är han hos sin pappa så vi har kalas imorgon :)
Han kommer att bli glad när han ser sina presenter!

Lite random bilder :

Lägg till bildtext

Min fina tomteluva från D7.se :D

Få se hur länge hyacint-stackarn lever!

Snöskrapa. Tyckte den passade mig hahah!
 Fortsätter med min lista imorgon,ska elda i bastun nu tills sambon kommer hem.

Hepp!

Inga kommentarer: