lördag 24 december 2011

Julafton

Har haft en helt perfekt kväll! Åt god mat vid pappas,drack glögg & kaffe,delade ut julklappar. Benjamin var helt i extas haha! Han fick mumindator,muminfilmer,muminpussel,massor av bilar,memory-spel,fina kläder,lek-mat och mycket mera. Han var nöjd ^^
Elias fick också massor,men han var inte särskilt intresserad. En lära-gå-vagn,en tax som man ska dra i,badleksaker,en boll,brandbil (med ljud),flygplan osv..

Jag hade tydligen också varit snäll i år ;)
Jag fick presentkort till Seppälä 70 euro,stoooor lykta,presentkort till Amalia-blommor,Ett halsband med hjärta (av älskling),megastor lurvig filt,handdukar,strumpor,ansiktsmasker,parfym,bodylotion osv.. Jag är supernöjd!
Blir mera imorgon,jag vet ju att jag ska få Twilight-boxen ännu hehe ;) Så det blir en liten julafton till vid svärföräldrarna imorgon!

Gubbens fina kreation med min lykta :)
Möglig mamma-tomte,och söt Elias :)
 Vid pappas :
Lillsyrran lekte tomte,Elias överlycklig och Benjamin koncentrerar sig på äpplet :P

Vid mammas :
Sura barn? Wilma,Elin,Benjamin (?),Filip

Inga kommentarer: