tisdag 20 december 2011

I brist på liv..

Hade bara lust att uppdatera bloggen,men hade inget skillt att skriva om,så det blir en sånhär "rolig" lista ;)


KlädselVad har du på dig idag: Underkläder såklart,svart topp,svarta mjukisbyxor...
Vad använder du just nu för skor: Vanliga,eller typ uggs
Favoritfärg på kläder: Äger nog mest svarta plagg,det passar till det mesta!

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag,Elias
Du pratade med:  Elias,svärmor.
Du delade en drink med: Minns inte haha,men kanske Maana? 
Du gick på bio med: Syrran + hennes kompis
Du gick på stan med: Elias under armen haha
Skällde på dig: Sambon antar jag.
Senaste
Låt du hörde:
Slipknot-snuff
Film du såg: Typ Harry Potter på tv
Mat du åt: Potatisbollar,vårrullar
Kram: Elias eller Benjamin.
Puss: Elias
Fest: För 2 helger sedan.
Känslan: Hopplöshet?
Ilska: På mitt ex
Resa: Luleå & Jokkmokk i höstas
Glädje: Är oftast en surpuppa,men jag hade väl roligt åt något Elias lyckades med..
Dröm: Förra natten,minns dock inte mycket
Boken du läste: Håller på med sista Twilight-boken
Personen du träffade: Elias,Elias farmor.Personen du pratade i telefon med: Mamma eller Benjamins pappa.
Personen du fick sms av: Svärmor.
Gången du åt en 7-eleven korv: Mäh?
Gången du var utomhus: När jag var och köpte cigg
Gången du sov: Förra natten..
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Kommer nog inte ske mera,inte så att ALLA är samlade.. Men nu på jul är halva familjen samlade iaf.
Saken du köpte:
cigg
Om dig
Namn: Johanna Maria
Ålder: 23 (OMFG!)Smeknamn: Farfar kallade mig alltid för Hanna,eller Nanna :D
Syskon: Storasyster Camilla,lillebror Mathias,lillasyster Elin
Sysselsättning: Sitta hemma på ändan,njäää men tar hand om mina barn.
Bra egenskaper: Hmm,jag är väl ganska rolig? Enligt vissa iaf :D Och ärlig,ibland FÖR ärlig.
Dåliga egenskaper: Enormt kort stubin,sur,arg,sjukt envis,Pessimistisk.
Hårfärg : Svart som synden.. Originalt så är jag blond.
Ögonfärg: Blågröna
Skostorlek: 40. Ibland 39 ibland 41

Inga kommentarer: