lördag 3 december 2011

Dag 20 – Den här månaden

Händer det väl ganska mycket? Det blir ju Lucia,Jul,Nyår osv.. Men,något speciellt jag tänkte på är såklart :

Denna lilla killes födelsedag! Han blir hela 4 år!! Han var ju nyss min lilla bebis?!
Den 19:e December fyller han. Tycker lite synd om honom faktiskt som fyller så nära jul,men nåja..
I år tror jag att det blir en Spiderman-tårta,han älskar spiderman av någon anledning. Han har aldrig sett någon film,aldrig tittat i någon serietidning..Måste ju vara utseendet eller något som han gillar.
Det han önskar sig mest av allt är en stor John Deere traktor. Såklart med frontlastare! Så en sån ska jag skaffa :)
Well well,något mera? Njääe,ska sticka iväg till min mamma nu och pyssla lite! Så kanske det dyker upp en bild eller två,beror på hur resultatet blir haha.

Moi

Inga kommentarer: