lördag 10 december 2011

Oj Oj

Har inte alls haft tid för bloggandet de senaste dagarna,men NU ska jag skärpa mig.
Usch,känns som jag skulle ha världens baksmälla som dom så fint kallar det.. FAST jag inte drack en droppe igår. Märkligt.
Nå,det är väl bara att börja på småningom med dagens göra : Städa,dyka in i pojkarnas garderober ,min garderob,plocka upp leksaker på utsidan innan de försvinner under snön,paketera julklappar,färga håret,och sist men inte minst ställa sig inför kvällen! Sambon fyller idag,så vi lämnar Elias hos sin farmor över natten.

Nu fortsätter jag med listan,for ju lite åt helvete,men äh.

Dag 25 – Favorit film

Oj,har så otroligt många. Är ju en filmfantast,så jag har ju sett en hel del. Verklighetsbaserade & skräckfilmer är något jag mest tittar på,men så klart finns det ju undantag.

Några favoritfilmer :



 


Brukar inte alls gilla övernaturliga,overkliga filmer,men en klar favorit idag så är ju förstås TWILIGHT. Jag bara älskar filmerna!

Inga kommentarer: