onsdag 7 december 2011

Dag 24 – Det här får mig att gråta

Är nog inte en som bölar i första taget skulle jag säga. Beror på vad det är. Gråter nog när ingen ser,det känns pinigt att gråta inför andra tycker jag. Emellanåt brakar det loss förstås,och då bölar jag som en gris,ingen skillnad åt vem :P

-Nå,såklart har jag gråtit när någon jag varit väldigt fäst vid har dött. Tex. min farmor & farfar,kan gråta än idag när jag tänker på dem.
-Tanken på att min mamma & pappa,mina syskon någongång kommer att dö får mig halvt att böla.
-När jag blir orättvist behandlad har jag ofta nära till gråten,dels av ilska.
-När det kommer fram (förr eller senare gör det det!) att någon jag litat på ljugit för mig,DÅ kan jag gråta av besvikelse. Jag själv försöker alltid vara så ärlig jag bara kan.
-När jag inte får som jag vill haha :D
-Filmer har jag storbölat till,förstås när jag sett dem ensam.
-Bilder/filmer från tex. barnhem i Ryssland. Mitt mammahjärta gråter!

Mera? Jag bölar ganska mycket egentligen :P Men,det känns ju bra en stund efteråt.

Nu --> Sallad & TV!

Inga kommentarer: