fredag 2 december 2011

Dag 19-Detta ångrar jag

Vill inte riskera sura miner,så jag tar något som inte är sååå personligt..
Jag ångrar att jag inte gick min kockutbildning färdigt,utan hoppade av efter 1 år. Onödigt. Förstås skulle jag ju aldrig ha börjat i skolan där jag blev barnledare då heller,där trivdes jag så fruktansvärt bra! Underbara lärare,och elever. Saknar verkligen den tiden! Nåja,jag skulle ju ha kunnat bli kock + barnledare iallafall.

Jag ångrar att jag aldrig vände om,gick in till farfar och bad om ursäkt,på natten dog han..  Vi hade blivit väldigt osams. Gnager i mig än idag.
Så finns det ju såklart ord,gärningar osv som kostade mig många vänner i tonåren. Är så hemskt ledsen för hur jag betett mig.
Kort sagt,det är lätt att vara efterklok. Finns många situationer där jag kunde valt annorlunda,sagt annorlunda,hur skulle mitt liv se ut då? Ja det vettefan..

Inga kommentarer: